close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דגשים בבחירת משרד תיווך איכותי ומקצועי

מערכת שורשז שבט, תשפא20/01/2021

מעוניינים לרכוש או למכור דירה? כך תבחרו משרד תיווך שיעזור לכם

תגיות:
מעוניינים לרכוש או למכור דירה? כך תבחרו משרד תיווך שיעזור לכם
יותר ויותר ישראלים מבינים בשנים האחרונות שבכל הקשור לרכישת או מכירת דירה, לא טוב היות האדם לבדו. מאות משרדי תיווך ברחבי הארץ מציעים אפשרות ריאלית לתהליך מכירה/רכישה קצר ויעיל ובהחלט כדאי להיעזר בהם. כיצד תזהו משרד תיווך שבאמת יוכל לעזור לכם? להלן דגשי הבחירה שחשוב שתתייחסו אליהם.

מוניטין וניסיון באזור שמעניין אתכם
בבואכם לברר לגבי משרדי תיווך, הדבר הראשון שצריך לעניין אתכם הוא מיהו המשרד שנחשב לבעל המוניטין והניסיון הרבים ביותר באזור שבו ממוקמת הדירה
שברצונכם למכור או לחפש דירה לרכישה. למשל, אם אתם מחפשים לרכוש דירה בקרית חיים, רצוי כי תבררו לגבי משרד תיווך בקריות אשר מציע את היצע הדירות הרב ביותר באזור זה וגם מחזיק במספר העסקאות הגבוה ביותר שנסגרו. אם מה שמעניין אתכם הוא מכירת דירה בתל רביב, בררו לגבי משרד אשר מוכר בכל האזור בשל היכולת שלו לפרסם בכמה שיותר מקומות. זהו המתכון הבטוח להשגת עסקה מהירה.

מקצועיות מהרגע הראשון
הניסיון הרב של משרד תיווך איכותי יתבטא גם במקצועיות הרבה שלו, דבר שתוכלו לזהות כבר בשיחת הטלפון או הפגישה הראשונית ביניכם. מתווך של משרד מקצועי ידאג תמיד לאפיין את הצרכים שלכם לעומק ולשאול כמה שיותר שאלות שיאפשרו לו למקד ולייעל עבורכם את התהליך. אם מדובר ברצון שלכם למכור דירה, הוא ידע לתת לכם הערכת שווי מדוייקת של הדירה ולפרסם לכם אותה במקומות רלוונטיים. במקרה של רצון לרכוש דירה, מתווך איכותי יוכל לתת לכם מייד מספר הצעות של בתים פוטנציאליים שהמשרד מייצג, כאלה שמתאימים במדוייק לטווחי המחירים והצרכים שלכם.

מתווך של משרד איכותי יכיר כל בית פוטנציאלי על בוריו, לרבות הסביבה הקרובה. אין סיכוי שהוא לא יידע היכן יש בית ספר קרוב (והאם הוא נחשב לאיכותי), כיצד מגיעים בתחבורה הציבורית לקניון העירוני והאם ברשותו של השכן מלמעלה כלב רועש. מתווך איכותי גם יכיר את הגודל המדויק של כל חלל בדירה שהוא מציע לכם ואת מגוון הפרטים הטכניים החשובים יותר והחשובים פחות.
דגשים נוספים לזיהוי משרד תיווך איכותי

ישנם עוד מספר דגשים שיעזרו לכם לזהות משרד תיווך שכדאי להתקשר עימו:
• בלעדיות או לא בלעדיות. זאת השאלה – משרדי תיווך רבים "כופים" עליכם לעבוד רק איתם ("בלעדיות", בעגה המקצועית). משרד שבטוח ביכולותיו להתחרות ולנצח את מתחריו נמנע מכך. העדיפו משרד שכזה.
• גובה העמלה – עניין שנתון למיקוח עד גבול ההיגיון. חלק מהמשרדים מציעים 2% (פלוס מע"מ), אחרים מעט פחות. מדובר באלפי ואף עשרות אלפי שקלים שיכולים לעשות את כל ההבדל מבחינתכם.
• אנשי מקצוע משלימים – משרד טוב הוא כזה שעובד צמוד עם אנשי מקצוע נוספים שילוו אתכם בכל שלבי התהליך, אם תרצו בכך. למשל עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים.

משרד תיווך איכותי אף ישמח להעניק לכם ייעוץ ראשוני ללא שום התחייבות מצידכם, ורצוי לנצל זאת לפני שמגיעים להחלטה מסויימת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה